2/22/2014
julisteet,
sisustus
4 comments
Black lines
Joku aika sitten täällä vilahti viimeisin julistehankintani, RK Designin Cross. Sen kaverijuliste "Black lines" jäi kummittelemaan mieleeni ja lopulta tilasin sen pienemmässä koossa eteiseemme. Tässäpä se nyt vielä pöydällä lepäillen.
Paksu tukeva paperi ja hieman rouhea mattapinta tuovat autenttisen fiiliksen noista pensselin vedoista. Ihana on. En aio vielä laittaa siihen kehyksiä, vaan pistän sen tuollaisenaan eteiseemme. Tänään piti käydä uusi penkki ja mattokin sinne hankkimassa, mutta jäivät lensun vuoksi ensi viikon hommiksi.
Mitäs pidätte? Iskeekö teihin tällainen yksinkertaisuus?
Leppoisaa lauantai-iltaa. :)
/
You maybe remember this lates poster what I bought; Cross by RK Design. Other poster "Black lines" remained to haunt my mind and in the end I ordered it in a smaller size. Here it is now resting on the table but I will put it in to our hall. Love this simple beauty.
Kukat ja puutarha,
sisustus
3 comments
Se valo / That light
Se on tällä viikolla hiipinyt aamuisin kahvihetkien seuraksi ja ollut seuranamme keskimäärin 9 tuntia päivässä. Se yhtäkkiä saa kaiken näyttämään kirkkaammalta, tekee mielen valoisammaksi, antaa voimaa ja olon, että kaikki on mahdollista. Koti näyttää raikkaammalta ja moni nurkka jopa jotenkin uudelta. Ihmeellinen valo; aurinko, joka tänäänkin oli seuranamme melkein 10 tuntia. Niin ne päivät pitenevät huimaa vauhtia. Kevät lähenee ja talvihorros on ohitse.
Kevät-tunnelmissa tänään kotiutin kimpun ranskalaisia tulppaaneja. Vielä nupussaan ja suht ryhdissäänkin. Odotan miten niiden hennot varret taipuvat upeiden kukkien painosta. Viime kesänä itse tuunattu marmorikehyskin tuli kaivettua pitkästä aikaa esiin. Päällystin siis vain Bauhausista ostetulla marmoritarralla Ikean kehyksen. Kuva on lehdestä leikattu. DIY-taidetta parhaimmillaan.
/
I so feel the spring. I love that light and days that have become longer.
2/21/2014
inspiroivat kodit,
sisustus
2 comments
Viikon inspiraatio / This week's inspiration
Huh mikä viikko jälleen takana. Pillerikimaran voimin on jaksettu flunssan kanssa vetää viime päivät töissä. Eli tämä viikonloppu menee todennäköisesti rauhallisesti parannellen.. Kovasti huomenna haluaisin kuitenkin rientää uuden eteisenmaton ja jakkaran hakuun. Ja touhuilla kotona ja perheen kanssa tietysti muutenkin.. Katsotaan mihin voimat riittävät!
Tämän viikon ehdoton tärppi ja oma inspiraationi lähde pakko jakaa täälläkin. Suosikkikaksikkoni on ollut jälleen vauhdissa, eli stailaus Pella Hedeby ja kuvat Kristofer Johnsson.
Loput kuvat Hitta Hem-blogista. Enjoy!
/
Love this apartment. Nice, inspiring start for this weekend.. Photos by my favorite interior couple from Sweden: styling Pella Hedeby and photos Kristofer Johnsson. See rest of this home from Hitta Hem-blog. Enjoy!















